16 oktober 2011

Litter Ball + myggbett

Fredagskvällen blev helt galen! I love! 
Vi träffade en del gubbar från Alice i Underlandet, flertalet gangstrar, en del flapperbrudar, den här damen samt en man som hade kor i håret- det är faktiskt sant! 
Vi efterfestade till halv sex, vi hade så fruktansvärt roligt. Kameran glömdes tyvärr hemma.  
Bästa kvällen på länge! 

Idag har jag chillat på klubben med Sara (en ny tjej från Sverige som ska vara här en månad till), Jenny (hennes syster) och Jennys son Milo. Milo är så sjukt söt! Sen åkte jag och Sara till North End och drack te och kaffe. North End är ett nytt ställe som ligger ganska nära slumskolan i Badda, där jag är oftast.

Alltså jag har 68 stycken myggbett bara på benen och fötterna. Tre av dom sitter på en och samma lilltå. Stackars lilletån! Det kliar så jag nästan får panik men jag tog lite tigerbalsam på och det hjälpte lite. Det är antagligen placebo, för jag tog tydligen en annan sort än vad jag egentligen skulle. Aja. 


1 kommentar:

  1. Litter ball??? eller glitter ball?? Vad sa Anna om hårbandet? Kram m

    SvaraRadera