23 oktober 2011

Glad

Alltså jag blir så himla ödmjuk. Jag har fått två kommentarer av två olika personer som jag inte känner. Tack! 

Och typ fyra från t-sis och en från Karin :) 
Tack till alla som kommenterar. Ni är inte direkt jättemånga men jag blir så himla glad när jag ser en ny kommentar!

Amelie: Jag lagar ingen egen mat, men jag såg några spännande kryddmixer (tror jag det var) i affären  häromdagen, borde prova på här och sen köpa med hem och laga! 

Sara och jag på väg till affären idag, vi sitter på en rickshaw. 
Chauffören hade en tröja med texten "Don't turn your back on violence against women" på ryggen. Den gillade vi.

Kramish! 

2 kommentarer:

  1. ja! köp kryddor till mej med! och kanske annat intressant till matlagning som håller länge...
    amelie

    SvaraRadera
  2. kram fran Anna (a happy banglablogg reader)

    SvaraRadera