12 oktober 2011

Don't complain about the traffic, you are traffic!

Idag var jag och Anna på ett möte med lärare och elever på en barnmorskeskola. Det tog fyra timmar dit på en gumpig väg och resan hem tog tre och en halv. 

Tänk om det var så hemma. "Till Helsingborg tog det trekvart men på hemresan var det så himla mycket trafik, som jag fastnade i, på väg 109 utanför Bjuv så det tog fyra timmar hem." Crazy. 

Såhär ser det ut när jag somnar framför datorn. 
Anna har redan gått och lagt sig. Nu ska jag göra detsamma 
(klockan är 20:51 här), hallelujah! 


Imorgon åker min franska vän Anne och jag till slumskolan i Gabtoli. Ska bli roligt! 


Imorgon kommer även ett längre inlägg om vad vi gjorde idag. Nu är jag lite för trött för att skriva. Om jag gav det ett försök skulle det väl blivit: 
"josåatte... fjaa..." 
God natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar