30 september 2011

Tankar jag har haft när jag har vaknat (i min extremt sköna säng) här i Dhaka:


Morgon 1: Var tusan är jag någonstans? Här har jag aldrig varit förut, gud vad varm jag är! Åh... just det. I Bangladesh, med Anna. Juuuust det.


Morgon 2: Var tusan är jag någonstans? Här har jag aldrig varit förut. Var tusan är jag någon...  juuuust det. I Dhaka, Bangladesh. Med Anna, just det ja. 


Morgon 3: Var är jag någonstans? Åh, svettigt i sängen, men var fasen är jag? Juuuuust det,  Bangladesh. Trevligt! 


Morgon 4: Var katten är jag? Justja, Bangladesh med Anna. Coolt att jag faktiskt tog mig hit! 


Morgon 5-7: Ehhh, juste Bangladesh, vad mysigt det är att vara här. 


Morgon 8-16: Blandat, mest: hmm... vad ska jag hitta på idag? Eller tänkt att det ska bli spännande att åka ut till nån av skolorna.


Såhär var det faktiskt. Okej, en morgon är väl okej att man undrar var man är. Men fyra? Hm.... Tyder väl bara på total förvirring.
Kram!
Bilden är taget från mitt sovrumsfönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar