18 september 2011

bilder

Idag kom en förväntad magsjuka. Lite tråkigt, men det är absolut ingen fara med mig. 


Här är en man utanför mitt fönster som hackade i sin jord i morse. Han ska nog odla upp något.
("Det kanske låter gott"- den meningen är till Johanna...ursäkta ni som inte förstår, internt).
Jag åkte ut med en rickshaw till en affär idag.
Här är tre män som står och chillar på stan nära affären, Agora, där man kan handla liknande västerländsk mat. Köpte en påse Lays-chips (åt typ fem stycken, ska inte köpa så starka chips igen) och en flaska vatten där idag. Chauffören stod och väntade, när jag kom tillbaka åkte vi till Nordiska Klubben. Det kostade ungefär 15 kronor att åka den turen.  

Ohohhh, det var en pytteliten jordbävning precis. Jag sitter på min stol i mitt rum, kände hur det började gunga. På grund av min magsjuka tänkte jag: börjar jag bli yr och dåsig i huvudet? men det var stolen som började gunga från höger till vänster. Anna ringde och bad mig och Erik, som är hemma, ställa oss i en dörrpost. Det var lite läskigt men den gick över på en minut ungefär.


Kommentera? Javisst :)

1 kommentar: