19 januari 2012

Hundrade inlägget

Detta är det hundrade inlägget jag skriver i bloggen! Det firar vi med flyttbilder efter några inlägg som inte har haft med flytten att göra. 


Helsingborg!


(jag har fortfarande kameran som jag bara kan filma med så det är lite meck med print screen, bitmappsbild och sånt kul...)
Flyttkartonger och studentpresenter från 2008 över hela mitt rum. Studentpresenterna består av ljusstakar, muggar, dricksglas, vinglas, champagneglas och karaffer. Oerhört skönt att slippa köpa själv och att de äntligen kommer till användning!
Allt är rättså rörigt. Men det är tretton dagar kvar tills jag får nycklarna och jag tror att förberedning underlättar allt. 









Mycket grejer från Kristianstad och Lund. 


Snart går lasset. Som jag har sett fram emot det!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar